Czy ciąć wydatki na komunikacje marki w social mediach w czasach kryzysu?
Zanim wciśniesz przycisk pt. ⛔️PANIKA⛔️ przemyśl ten krok!
Zarządzanie komunikacją w czasach kryzysu i 📉cięcia budżetu przeznaczone na prowadzenie social mediów i na reklamę – na pierwszy rzut oka 🤔 wydaje się być rozsądną decyzją – w końcu reklama do najtańszych nie należy.
Jednak po głębszym zastanowieniu, czy na pewno to będzie dobra decyzja❓
W końcu żyjemy w erze internetu.
Jak cię tam nie ma, to po prostu znikasz w oczach konsumentów 🙈🙈🙈
Zarządzanie komunikacją w czasach kryzysu i 📉cięcia budżetu przeznaczone na prowadzenie social mediów i na reklamę – na pierwszy rzut oka 🤔 wydaje się być rozsądną decyzją – w końcu reklama do najtańszych nie należy.
Jednak po głębszym zastanowieniu, czy na pewno to będzie dobra decyzja❓
W końcu żyjemy w erze internetu.
Jak cię tam nie ma, to po prostu znikasz w oczach konsumentów 🙈🙈🙈
Zastanów się nad tym, czy stać cię, aby zaprzestać na jakiś czas działań marketingowych?
Większość firm w obliczu trudniejszych czasów, tnie i będzie cięło wydatki na marketing, to strategia byle przetrwać i jest oczywiście zrozumiała i powszechna.
Są jednak firmy podchodzące zgoła odmiennie do tematu, wychodzące przed szereg a ich postawę można skonkludować krótko hasłem – Skoro kryzys – inwestujemy‼️
Większość firm w obliczu trudniejszych czasów, tnie i będzie cięło wydatki na marketing, to strategia byle przetrwać i jest oczywiście zrozumiała i powszechna.
Są jednak firmy podchodzące zgoła odmiennie do tematu, wychodzące przed szereg a ich postawę można skonkludować krótko hasłem – Skoro kryzys – inwestujemy‼️
Zatem w czym mogę ci pomóc⁉️
Współpracę rozpoczynam od briefu, w którym wspólnie ustalimy:
– grupę docelową klientów twoich social mediów i ich potrzeby,
– cel prowadzenia strony w mediach społecznościowych (sprzedażowy, marketingowy i komunikacyjny),
– strategia komunikacji z klientami, tzw. tone of voice,
– key visual, czyli spójny graficznie wizerunek twojej marki, mający odzwierciedlać idee/strategie firmy, główne przesłanie itp.
– zarządzanie komunikacją w czasach kryzysu, na co zwrócić uwagę, co zmienić…
Możemy pójść dalej, stworzę logo, stronę internetową, zaopiekuję się social media, poprowadzę reklamy, stworzę copy, dzięki kompleksowej obsłudze zaoszczędzisz czas i pieniądze.
Współpracę rozpoczynam od briefu, w którym wspólnie ustalimy:
– grupę docelową klientów twoich social mediów i ich potrzeby,
– cel prowadzenia strony w mediach społecznościowych (sprzedażowy, marketingowy i komunikacyjny),
– strategia komunikacji z klientami, tzw. tone of voice,
– key visual, czyli spójny graficznie wizerunek twojej marki, mający odzwierciedlać idee/strategie firmy, główne przesłanie itp.
– zarządzanie komunikacją w czasach kryzysu, na co zwrócić uwagę, co zmienić…
Możemy pójść dalej, stworzę logo, stronę internetową, zaopiekuję się social media, poprowadzę reklamy, stworzę copy, dzięki kompleksowej obsłudze zaoszczędzisz czas i pieniądze.